.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انقلاب اسلامی ایران مهمترین نظام نرم افزاری دنیاست

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه هدف اصلی استکبار براندازی نظام اسلامی از درون است، گفت: انقلاب اسلامی مهمترین نظام نرم افزاری حاکم بر دنیاست.

سرتیپ دوم پاسدار محمد تقی شاهچراغی در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری در فرمانداری با اشاره به راهبردهای جدید جریان فتنه بیان داشت: مبنای جریان فتنه ساقط کردن تاثیر نرم افزاری جمهوری اسلامی بر ملل جهان و جلوگیری از صدور انقلاب است.
وی افزود: ساختار سیاسی جمهوری اسلامی با تمام ساختارهای دنیا متفاوت است چون ساختار آن مبتنی بر خدا محوری است و هر کاری با محوریت خدا صورت گیرد ماندگار است.

شاهچراغی با اشاره به اهداف کلان جمهوری اسلامی گفت: نوع نگاه جمهوری اسلامی نگاه صرف مذهبی نیست بلکه بر پایه تفکر الهی به جامعه ای آرمانی با پیشرفت والای انسانی می اندیشد و بهمین جهت انقلاب اسلامی ایران مهمترین نظام نرم افزاری حاکم بر دنیا است.

وی، مهم ترین موضوع تمرکزی جریان فتنه را اختلاف بین قوا دانست و افزود: اختلاف بین دولت و روحانیت و نارسا جلوه دادن چهره دولت در بخشهای عمرانی و زیرساختی از اهداف دیگر در دست اجرا است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به ابعاد فرهنگی جریان فتنه گفت: تاکید بر رشد ناهنجاریهای اجتماعی اعم از عرفانهای کاذب ،سحر،افزایش تحرکات علیه ولایت و زدن ریشه های ولایت فقیه را از مهمترین عوامل جریان فتنه در حوزه فرهنگی دانست .

وی، تشدید فعالیتهای شرکتهای هرمی در کنار حمله همه جانبه به طرح هدفمند کردن یارانه ها را مهم ترین عوامل جریان فتنه در حوزه اقتصادی دانست.

شاهچراغی مهم ترین عامل مقابله با جریان فتنه را همدلی ،همراهی و جدیت در کارو خدمت رسانی دانست و خون شهدای ایران اسلامی موجبات تحول در فکر و اندیشه ملل آزادیخواه دنیاست.

فرماندار ساری نیز با اشاره به در پیش رو بودن ماه اسفند خواستار همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی برای رفاه مردم، مدیریت ترافیک ، زیبا سازی فضای شهری و روستا جهت استقبال از مسافرین نوروزی و مدیریت مناسب حفاریهای شهری شد.

منصور علی زارعی، همچنین از مساعی و اهتمام و همه جانبه اصناف، بازار، بازرگانی و دستگاه های ذیربط جهت اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها تقدیر کرد.

زارعی با اشاره به درپیش بودن اعزام کاروانهای راهیان نور بیان داشت:امسال چهار هزار نفر به اردوهای راهیان نور و مناطق جنوب کشور اعزام می شوند و باید با تمهیدات لازم در قالب ستاد راهیان نور شهرستان امکان بهره برداری کامل از این امر فرهنگی را فراهم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.